onsdag, mars 12, 2008

Ett år idag!

Idag har det varit en riktigt bra hunddag. Jag fyller jag ett år idag så matte sjöng lite för mig i morse och försökte få mig på riktigt bra humör. Jag skällde lite och matte sa att det lät som om jag sjöng en stump, men jag försökte faktiskt bara få henne att sluta sjunga så falskt.
Så ringde hunddoktorn för att berätta att alla provsvaren visade att jag är frisk igen. Och vi blev förstås väldigt glada både matte och jag, så på eftermiddagen fick jag äntligen träffa Adam igen. Vi gick vår vanliga runda med våra mattar och kunde busa en lång stund. Och så tränade vi förstås på hemläxan från hundkursen.

Nu ikväll så fick jag en ett-årstårta att titta på och så lite extra god mat i matskålen. Så nu är jag ganska trött och ska snart gå ut med matte en sista sväng innan jag kryper upp i soffan och lägger mig!

7 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS till dej på din första födelsedag!!!!!!
Fick du inte paket?
Jag fisk det när jag fyllde 4 för en vecka sen.

Anonym sa...

Hej Sigge och tack för att du tittade in på min årsdag! Jag fick inget paket men jag fick ett litet mjuk spöke som jag kastar omkring mig!

Pixi sa...

GRATTIS TILL ETT VOV ÅR!!(14 människoår)Hurra hurra!

Anonym sa...

grattis på ettårsdagen.. stor o fin nu. VAR DET DIN TÅRTA ??? absolut den godaste jag sett.. Älskar tårta.. molle

Anonym sa...

Tack Pixi för grattishälsningen, hmm... 14 människoår!!!

Tack Molle för att du också tittade in och grattade, tårta är jättegott, men jag fick ingen riktig tårta eftersom min mage inte tålde sån´t ännu, men matte har lovat att det ska bli när magen är bra igen! Jag ser fram emot den dagen!

Jah Hollis sa...

Grattis i efterskott!
Fast sju människoår ska det väl vara.

Frukostflingan sa...

jah hollis; tack för att du grattade mig fast i efterskott och det ska självklart vara 7 människoår och inte 14 som pixi skrev.