onsdag, februari 13, 2008

På en klippa i solen

Idag har vi varit ute och gått jättelångt, det var så fint väder att matte tyckte att vi skulle gå ner till sjön och titta på solen en stund.
Men jag gjorde precis tvärtom, jag vände ryggen åt solen och började kolla in alla sjöfåglar som låg där ute och skvalpade.
Det var ganska skönt att sitta stilla en stund, matte håller ju på och tränar med mig nästan hela tiden vi går och jag får inte nosa där jag vill.
Tycker ju att det luktar så gott för det har nog gått väldigt många tikar här, men jag har inte träffat någon av dem idag.
Jag tror faktiskt att matte lurade mig när vi gick ner till sjön för jag kände att det hade gått förbi en fin tik när vi kom upp på vägen igen. Och jag håller på att bli vuxen säger matte, för jag fyllde faktiskt elva månader igår!

Inga kommentarer: