tisdag, maj 29, 2007

Nu har jag flyttat på riktigt

Nu har jag flyttat in hos Frukostflingan på riktigt och jag är jättetrött efter den långa resan och allt nytt som händer runt omkring mig. Fast matte är trött hon också, men det beror nog mera på att hon inte är van vid små valpar som hela tiden ska ha mat och passning. Jag har hunnit bli lite större nu och är inte lika rultig som på första kortet. Jag har blivit hela tio veckor, jag vet att jag heter Loke och jag tror att matte vill att jag ska säga till när jag behöver gå ut. Fast det är inte så lätt alla gånger att hinna säga till i tid.
Matte och jag har i alla fall lärt känna varandra riktigt bra under ett par fina veckor på landet. Där var det lugnt och tyst, bara humlor som surrade nere i gräset, men jag har undersökt en massa spännande saker i naturen och när min matte får tid ska hon hjälpa mig att berätta mer, jag lovar.

Inga kommentarer: