torsdag, augusti 30, 2007

Världens bästa krog

Matte försökte många gånger ta med mig på några fina uteserveringar i Visby i somras, men jag fick aldrig följa med henne in.
Jag var förstås besviken på alla människor som inte förstod hur gärna jag ville sitta i solskenet och äta.
Men nu när vi var i skogen dukade matte upp fika till henne och lilla matte, sedan serverade hon mig.
Gissa om jag blev glad, jag fick äntligen känna på hur trevligt det var att sitta där och bli serverad. Jag försökte minsann att sitta ordentligt hela tiden medan jag åt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det har kanske varit en spagrop när det fanns vatten i den.
Jag har problem här eftersom det regnat så lite att alla pagropar torkar ut.
Nu är jag med igen efter flytten.
Hade ju inget internet på ett tag i samband med flytten.
Hittade du nån svamp i skogen?

l*eva sa...

Hej Loke...länge sen!
Undrar just om Du har börjat med Colliens karaktäristiska skall?

Det där, som får Djuren på hedarna och i bete...att begripa, att de ska gå hem!

Jag-Chicko, är ju bara en pudel/papillon och är *bara* knähund och ytterdörrsväktare hemma hos min matte.
Men SKÄLLA är jag bra på! Ändå!
(ingen blir dessvärre rädd)

Anonym sa...

nej du sigge, det var så torrt i skogen så det fanns nästan inte en enda svamp

jo du l*eva, visst skäller jag, men inte på får eller andra djur för matte har sagt att jag inte får skrämma dem.